ראש בראש בעפולה: 'דגל' תתמוך באלקבץ לראשות העיר

מוטי הלפרין 1 Comment on ראש בראש בעפולה: 'דגל' תתמוך באלקבץ לראשות העיר

פרסום ראשון: יו"ר דגל ח"כ משה גפני סייר היום בעפולה, חנך גנים וסמינר של הרב ליברמן, והודיע שהחליטו לתמוך באבי אלקבץ לראשות העיר • אלקבץ היה בעבר מטעם הליכוד, שכיום תומכת בסגן שלו שמתמודד מולו – שלמה מליחי

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרסום ראשון: דגל התורה החליטה לתמוך בראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, שמתמודד לקדנציה נוספת. במהלך סיור שקיים היום (רביעי) יושב ראש דגל התורה, חבר הכנסת משה גפני, הוא הודיע על החלטתו והחלטת רבני המפלגה לתמוך באלקבץ. בדגל התורה מביעים שביעות רצון באלקבץ, שלטענתם דאג בקדנציה החולפת לצורכי מצביעי המפלגה – ותושבי העיר החרדים.


גולד עם ראש העיר הנוכחי, אלקבץ

בעיר מגדירים זאת כקרב "ראש בראש", מאחר והתמיכה באלקבץ על ידי דגל התורה כלל לא הייתה מובנת מראש. הסיבה לכך היא שהפעם, בניגוד לעבר בו אלקבץ נתמך על ידי מפלגת 'הליכוד' הארצית, אלקבץ לא מקבל את תמיכת המפלגה שזוכה בבחירות לכנסת לחלק המסיבי של קולות התושבים. עם זאת, בדגל התורה 'לא מתרגשים' מכך והחליטו בכל זאת להביע תמיכה באלקבץ – כאמור בשל שביעות הרצון מפעולותיו.


גפני בסיורו בעפולה לפני כשנתיים

הודעת התמיכה של חבר הכנסת גפני הגיעה במהלך סיור שקיים היום בעיר הצפונית כדי לחנוך מוסדות חדשים, כולל גני ילדים וסמינר, של הרב ליברמן. דגל התורה מריצה כמובן רשימה משלה למועצת העיר עפולה, בראשות היושב ראש הנוכחי אבי גולד. גולד אף מונה לפני כשנתיים לסגן ראש העיר, על ידי אלקבץ, כאשר השניים נמצאים בקשרי ידידות "חמים".


מליחי עם יו"ר הליכוד נתניהו

המועמד שניצב מול אלקבץ, ואליו העבירה מפלגת הליכוד את תמיכתה הרשמית, הוא שלמה מליחי. מליחי כיהן עד כה אף הוא כסגנו של ראש העיר אלקבץ, אך לדבריו "כעת אני רוצה להחזיר האחווה העפולאית עליה גדלתי". עם ההכרזה על תמיכת הליכוד בו מיהרו שרים רבים לברך על ההחלטה בהם לוין, גלנט, קיש, כהן, ברקת, קרעי, גולן, יו"ר הקואליציה אופיר כץ ועוד. עם זאת, לפי הסקרים אלקבץ צפוי לנצח ברוב גדול את הקרב על ראשות העיר.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תושבי עפולה אם לא תתמחו המועמדים ליברלים בעפולה אז העיר הזאת תהפוך להיות כמו טבריה ובית שמש ולא לזה אני חושב שאתם רוצים גם כןלהגיע בעפולה ראו הוזהרתם